Richard Hammond laseaza noua imagine LeasePlan prin Campania globala What’s next
AMSTERDAM, Olanda, 16 octombrie 2017 – LeasePlan a lansat azi o campanie globala, cu mesajul What’s next in serviciile de mobilitate si oferta pentru clienti ‘Orice autovehicul, oricand, oriunde’. Beneficiind de prezenta lui Richard Hammond, prezentatorul Top Gear si The Grand Tour, campania se foloseste de cele mai noi tehnologii pentru a oferi in premiera clientilor o prezentare a conceptului What’s next in mobilitate, alaturi de noul brand si noile propuneri comerciale LeasePlan.
Sandra Tappermann, Global Marketing Director LeasePlan: „In momentul de fata, trecem printr-o schimbare majora in industrie, clientii preferand sa faca tranzitia de la detinerea in proprietate a autovehiculelor la utilizarea acestora ca serviciu. In acest context dinamic, LeasePlan isi propune sa fie compania care intelege cum arata viitorul si reprezinta What's next in serviciile de mobilitate. Ma bucur sa lansez impreuna cu Richard Hammond campania globala What’s next, axata pe relansarea si repozitionarea LeasePlan intr-un nou context, in care sa va putem oferi ‘Orice autovehicul, oriunde, oricum.”
Campania se deruleaza avand ca element central un film 3 minute care il are ca protagonist pe Richard Hammond. Filmat intr-un cadru urban cu acente dinamice si futuriste, What’s Next: The Movie aduce in prim plan ultimele tendinte in mobilitate si management de flote, precum si rolul esential jucat de LeasePlan, care va reprezenta What’s next pentru serviciile de mobilitate ale clientilor. Sandra Tappermann: „What’s next: The movie se axeaza pe noutatea serviciilor de mobilitate si pe rolul esential jucat de LeasePlan in oferirea acestor servicii in mod eficient din punct de vedere al costurilor, cu efort administrativ redus si intr-o maniera sustenabila. Richard Hammond, o autoritate in materie de inovatii in industria auto, este ambasadorul perfect al mesajului LeasePlan What’s next.”
Publicul tinta pentru Campania globala What’s next este reprezentat de clientii mari companii, IMM-uri si persoane fizice, din toate cele 32 de tari in care LeasePlan este prezenta. In functie de profilul lor exact, clientii si alte parti interesate vor primi o versiune personalizata What’s next: The movie prin email. Apoi, vom prezenta noi propuneri comerciale interesante si informatii importante despre administrarea de flote. Sandra Tappermann: „Campania What’s next foloseste cele mai modern instrumente de segmentare a clientilor, oferindu-ne astfel oportunitatea unica de a transmite mesajul campaniei unor grupuri de public tintite, pentru a putea oferi cele mai relevante informatii, produse si servicii.”
Intr-un numar de tari selectate, materialele de campanie personalizate vor fi sustinute si de mesaje in online, in social media si radio, in presa scrisa si prin publicitate outdoor. Vor fi afisate panouri in Londra, in aeroportul Schiphol din Amsterdam si in aeroporturile din Frankfurt, astfel incat mesajul sa ajunga si la alte parti interesate, inclusiv investitori. Campania este sutinuta si prin anuntul facut luna trecuta, in cadrul Adunarii Generale ONU, referitor la implicarea LeasePlan in calitate de membru fondator al initiative EV100, o coalitie formata dintr-o serie de mari companii care s-au angajat sa incheie tranzitia spre utilizarea exclusiva de autovehicule electrice. In lunile care urmeaza, sunt planificate a avea loc si alte activitati.
Agentia de publicitate Etcetera din Amsterdam a fost partenerul LeasePlan in dezvoltarea campaniei What’s next.
Date esentiale ‘What’s next: The movie’
- Filmul care il are ca protagonist pe Richard Hammond a fost filmat in centrul orasului Los Angeles
- Filmarea a durat doua zile
- Actiunea principala a filmului a fost filmata intr-o singura secventa, fara a se taia anumite scene
- Aspectul si continutul futurist al filmului se datoreaza echipei internationale de experti in efecte speciale
- Coloana Sonora este asigurata de piesa ‘Cars’ a lui Gary Numan, un pionier al muzicii electronice.
Urmariti aici filmul What’s next cu Richard Hammond si alte materiale din campanie
Consultati LeasePlan Newsroom aici
Contact Media:
+40 21 407 21 42
media_ro@leaseplan.com